بخشش داماد قاتل به شرط با سواد شدن ۱۲ دختر دانش آموز کشف ۶۰۰ کیلوگرم آرد یارانه‌ای در مشهد (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) دانش‌آموزان استثنایی خراسان رضوی کلاس‌های اوقات فراغت موضوعی خواهند داشت جنایت هولناک در تهران به خاطر فیلم سیاه از نامادری پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۱۶ خرداد ١۴٠٣) | تداوم گرما در استان تا اوایل هفته آینده اعمال‌قانون ۱۱۶۱ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۷ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) تامین لوازم خانگی نو برای ۲۲۸ خانوار سیل‌زده خراسان‌رضوی قانون حذف کیسه‌های پلاستیکی رایگان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای اجرا نمی‌شود؟ کرم ضد آفتاب با حداقل SPF ۳۰ می‌تواند محافظت پوست را تامین کند جنایت در دورهمی هم‌خدمتی‌ها | جوان بوکسور مشهدی کشته شد پیش‌بینی وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور و وزش باد شدید در شرق ایران (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) تکمیل شناسنامه سلامت طب ایرانی در مراکز بهداشتی اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۳ نفر زندگی دوباره بخشید (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) علائم گرمازدگی را با شروع فصل تابستان باید جدی گرفت بیماری کاوازاکی یک بیماری التهابی که در کودکان شایع است از خطرات تزریق بوتاکس تقلبی چه می‌دانید؟ جاده کندوان به سمت کرج یک طرفه شد
سرخط خبرها

وضعیت آب و هوای کشور در هفته آتی | بارش پراکنده باران در برخی نقاط کشور از فردا (۲۷ آبان ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۴۹۵۹
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
وضعیت آب و هوای کشور در هفته آتی | بارش پراکنده باران در برخی نقاط کشور از فردا (۲۷ آبان ۱۴۰۲)
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده باران در برخی نقاط کشور از فردا خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیاییان وضعیت جوی کشور را به شرح زیر اعلام کرد:

بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای هواشناسی نشان می‌دهد امروز در شرق و جنوب شرق کشور و استانهای هرمزگان، جنوب فارس و بوشهر ابرناکی بارش و در پاره‌ای مناطق رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

علاوه بر این با گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در مناطقی از شمال غرب استان‌های ساحلی دریای خزر و همچنین در استان کرمانشاه و لرستان ابرناکی و بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما رخ می‌دهد. در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور نیز وزش باد پدیده حاکم می باشد.

جمعه شرق خلیج فارس و تنگه هرمز و جمعه و شنبه دریای خزر مواج و متلاطم خواهند بود.

شنبه در نوار شرقی کشور و شمال و شرق هرمزگان بارش پراکنده و احتمال رعد و برق و وزش باد و کاهش نسبی دما وجود دارد، در ضمن اواخر وقت در آذربایجان غربی رگبار پراکنده انتظار می‌رود. بارش‌ها در نوار شرقی و نوار شمالی کشور دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

یکشنبه نیز در قالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما حاکم خواهد بود به تدریج با ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور در مناطق مرزی واقع در غرب و شمال غرب کشور ابرناکی و بارش آغاز می شود.

روز دوشنبه به تدریج گستره فعالیت سامانه بارشی کل نوار غربی دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران همچنین غرب استان‌های اصفهان فارس و بوشهر را در بر خواهد گرفت. بارش‌ها در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان ، شمال ایلام، شمال و شرق خوزستان و جنوب لرستان شدت خواهد داشت و در ارتفاعات بارش‌ها به صورت برف خواهد بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->